dissabte, 28 de novembre del 2009

Excursió al Barranc de Les Alcoies.

Hola amics, socis i simpatizants, el proper dia 12 de desembre de 2.009 farem l'excursió pel Barranc de Les Alcoies; seguint la programació de Rutes de Senderisme que hem programat.

La ruta per al que no la conega, és ben sencilla i gens dificultosa. Gaudirem de bonics paissatges, veurem diferents mostres d'arquitectura, antigues aigüeres fetes per l'home, flora i fauna autòctones, i si el barranc porta aigua, guadirem del seu soroll, produit pel descens del riu que mor en el pantà de l'Amadori.
La ruta per dins del Barranc dels Alcoies (o Monferri) es també coneguda pel Camí de La Vila a Alcoi ( utilitzada per al transport del peix).

Descripció de la Ruta:

Eixirem des de l'olivera de la plaça, direcció al Plà de Pèndula. Per allí entrarem al Pinar de la Foia Boix i passarem per la vora del seu mas. Després baixarem per la Canyada Reial del Port fins als mas dels Castellans i anirem cap el Mas de les Alcoietes, entrant en terme de Penàguila. Des del mas de les Alcoies de Gori baixarem seguint el riu fins arribar al Barranc d'Horta. Des d'on pujarem per la Vereda de La Torre de les Maçanes, fins al mas de les Parades. Passarem pel Mas del Sagristà i continuarem per la Vereda fins a La Mesquita.Arribats a la Circumval.lació entrarem al poble per on entren els del Camí de Santiago.

Hora d'eixida les 9:00 del matí a l'olivera de la plaça. Dia 12/12/09.

Porteu esmorçar, bon calçat i aigua. Salut i bon camí per a tohtom.